Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik een schoonmaakster wil via Bedrijfcleaning?

U kunt via de website een aanvraag verzenden. In het aanvraagformulier kunt u de mogelijke werkdagen aangeven, de werkuren en uw verdere wensen ('opmerkingen'). Wij zullen onmiddellijk voor u op zoek gaan naar een geschikte schoonmaakster. Mochten wij na 7 dagen nog geen geschikte kandidaat voor u hebben, ontvangt u altijd bericht van ons 

 

Wat is een gescreende schoonmaakster?

Een gescreende schoonmaakster wordt bij ons op drie momenten gescreend:

- Moment van inschrijving

Per schoonmaakster die zich bij ons inschrijft wordt bepaald of hij/zij wordt toegelaten in onze database. Hierbij kijken wij naar hun motivatie en werkervaring.

- Integriteit interview

Nieuwe schoonmaaksters, die nog nooit eerder via ons gewerkt hebben, nemen vanaf 1 januari 2016 verplicht ons integriteit interview af. Het integriteit interview is voor Bedrijfcleaning samengesteld door de onafhankelijke partij DIIS (Digitaal Interactief Interview Systeem). Zij zijn gespecialiseerd in het testen op integriteit.

- Intakegesprek

Bij het intakegesprek worden eerdere werkervaring besproken en de motivatie, daarnaast worden de gegevens gecontroleerd en leggen wij onze werkwijze uit.

 

Hoe hoog zijn de eenmalige bemiddelingskosten?

De eenmalige bemiddelingskosten bedragen €39,95. Dit bedrag dient betaald te worden nadat wij een schoonmaakster aan u hebben gekoppeld. Mocht uw gekoppelde hulp stoppen of toch niet bevallen, dan gaan wij gratis op zoek naar een nieuwe schoonmaakster gedurende 6 maanden.

 

Wanneer ontvang ik de factuur betreft de eenmalige bemiddelingskosten?

U ontvangt een factuur betreft de eenmalige bemiddelingskosten zodra wij een schoonmaakster aan u hebben voorgesteld. Dat wil zeggen; wanneer u van ons bericht heeft ontvangen dat wij een schoonmaakster voor u beschikbaar hebben. De factuur betreft de bemiddelingskosten ontvangt u onafhankelijk van het feit of u daadwerkelijk een samenwerking aan gaat met de schoonmaakster.

U heeft na de eerste koppeling met een schoonmaakster 6 maanden garantie, binnen die periode kunnen we kosteloos op zoek gaan naar een nieuwe kandidaat. Mocht u om wat voor reden dan toch liever een andere hulp voorgesteld krijgen, betaalt u uiteraard niet opnieuw de bemiddelingskosten.

 

Kan ik mijn eigen schoonmaakster via Bedrijfcleaning laten werken?

Dat is zeker mogelijk. U kunt het formulier schoonmaakster aanvragen invullen en bij ‘opmerkingen’ aangeven dat u uw eigen schoonmaakster wenst mee te nemen (+ naam). De betreffende schoonmaakster zal zich ook in moeten schrijven, dat kan via werken.

De voordelen zijn:

- De administratie is geregeld

- Geen werkgeverslasten

- Als de huidige schoonmaakster stopt kunnen we op zoek naar een nieuwe schoonmaakster

- U betaalt geen eenmalige bemiddelingskosten van €39,95 als u zelf uw schoonmaakster aandraagt

- Wij zorgen voor correcte uitbetaling aan de schoonmaakster

 

Moet er nog een overeenkomst getekend worden?

Wanneer u aangeeft gebruik te gaan maken van onze voorgestelde schoonmaakster, ontvangt u van onze backoffice partner OAK Payroll een digitale opdrachtbevestiging.

 

Hoe werkt de betaling?

OAK Payroll verzorgt de facturatie. De facturatie gebeurt wekelijks en er geldt een betalingstermijn van 14 dagen.

 

Wie is OAK Payroll?

Bedrijfcleaning werkt samen met OAK Payroll. Zij nemen de werkgeversadministratie voor ons uit handen en worden de feitelijk werkgever van de schoonmaakster. Zij zorgen voor een goede arbeidsovereenkomst en uitbetaling van het loon. U heeft als inlener leiding en toezicht over de medewerker. Bedrijfcleaning is enkel de intermediair.

 

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Staat uw vraag niet in het Help Center? Dan kunt u ons het gemakkelijkst en het snelst bereiken via de mail, info@huiscleaning.nl.