Procedure

2 stappen voor het aanvragen en ontvangen van een schoonmaakster

Stap 1

U plaatst via onze website een aanvraag voor een schoonmaakster. U vult uw bedrijfsgegevens en voorkeuren in. U betaalt pas bemiddelingskosten als wij een schoonmaakster aan u hebben gekoppeld.

Stap 2

Als uw aanvraag is ontvangen, gaan wij meteen op zoek naar een geschikte schoonmaakster. Binnen 7 dagen hoort u per e-mail of wij een geschikte schoonmaakster voor uw kantoor hebben gevonden. 

 

3 stappen samen met uw schoonmaakster

Stap 3

Als wij een schoonmaakster beschikbaar hebben die aan uw aangegeven wensen (in het aanvraagformulier) voldoet, dan kunt u alle contactgegevens van de schoonmaakster inzien via het inlogsysteem. U ontvangt de factuur van de eenmalige bemiddelingskosten per mail. U kunt een kennismakingsgesprek afspreken met de schoonmaakster. Wij horen graag hoe het kennismakingsgesprek is verlopen. 

Stap 4

Indien het gesprek positief is dan ontvangt u digitaal een overeenkomst. Indien u dat heeft ondertekend kan de schoonmaakster bij u aan de slag. Bevalt de kennismaking niet, dan gaan wij direct op zoek gaan naar een nieuwe geschikte kandidaat. Dit is gratis. 

Stap 5

De schoonmaakster kan aan de slag. U ontvangt elke maand digitaal een factuur.

  

Beoordeling

Beoordeling door klanten: 8.6 / 10 - 821 beoordelingen